Thursday, February 28, 2013

Something Wrong "M3"

Haha .. Mlm ninaku di kejut kan dgn whats app dr dia .. Msti org tertnya2 .. Who is M3 .. Jwapan dia rahsia .. Mamat sorg ni .. Dia dlu classmate aku .. Masa sem 1 ag .. Haha .. Ktorgx la rapat, dia str8 .. And die tahunaku gay .. Kerja dia membahan aku je dlm kelas kan .. Tp aku x kesah ., dh mmg reality kehidupan aku mcm ni ..

Dh lama giler x jumpa dia, so skrg aku dh sem 6 .. Bnde y x di sangka lansung .. Dia still ingt aku .. Tp dia ttp lekat nama samaran aku as a " Gay Boy" .. Haha.. X okey jew .. As long as dia happy and x melampaui batas .. Dia mmg nsem orgnya .. Putih .. Kalau pakai kemeja .. Fuh ! Cair wei .. Mostly kawan2 aku kenal dia ,, yer la .. Mamat nsem mcm tue ., sape x kenal kan ??

Baru2 ni aku ade jmpe dia kat keai mamak .. Die senyum ,.aku pon mcm biasa la .. Senyum balik .. Jgn x senyum .. Rugi woooo ! Then, aku singgah kat dia sat.. Just tanya khabar je la .. X lebih dr tue .. Ten aku tnya tntg awek dia ,, dia ckp dia dh x get long dgn awek dia y kaya tue .. Sian dia kan .. Hehe . Then aku pon mntk diri, trus blah dr situ ..

Kesokan harinya .. Jumpa lagi kt kedai mamak y sama . Dia pakai kemeja . Smpah MELTING .. Tahan jew ., tkot berair nt kan . Haha .. Dia dtg table aku ,, then suddenly dia mntk no aku .. Dia ckp lau free ley whats app. .. Aku speechless k .. Mamat y aku aim mntk no phone ea ,, aku pon tnpa segan sila bg ke la .. Haha .. Then akunusik dia .. Nk ushar aku la tue ,, haha ., tp dia gelak dan menafikan ,, actly x nk bg harapan .. Nt aku y merana sorg diri k ,,

Mlm ni ..makundpt what app dr dia . Mula2 ayat dia x ade slam ea ., just say hai gay .. Haha .. Stress aku ,, dh la aku x save no dia .. Then dia ckp dia mukhriz .. Aku blurr ., sbb dlm hidup aku rmai mukhriz ., in the same time pic kt whats app x kuar2 ag .. Last2 dia kenal kan diri dia ., damn ! Sngt misteri k .. Dia what app aku ,, ayat mcm nk me,ayan ,, tp dunno la ,, i just try mybest la .. Lelaki str8 k .. Fav aku sngt ! Haha ., that all .. Cite ni just for you M3 ! Nyte ..

No comments:

Post a Comment