Friday, April 26, 2013

Sayang Korang Giler

Hello Guys ..

Hari ni nak bercerita tntg persahabatan .. now kami dh sem 5 .. ramai nya nak berhenti .. berpisah ke kami ? masing2 pulang ke tempat msing2 ? aadakah kami akan bercontact seperti biasa ?? hurm .. setiap hari bersama , tiba masa perpisahan . adakah kami bersedia untuk berpisah ? kmi dh mcm adik beradik . klu x ade siang mlm2 . dh lama kami semua bersama sepanjang masa .. x nk berpisah walu sikit pon ..

dyorg la tempat untuk aku bermanja , kongsi msalah, tersenyum , marah . mcm2 perasaan ade kan ? sukarnya nk meneruskan hari seterusnya tanpa dyorang semua .. One day ktorg akn bertemu ? ungkin ya mungkin tidak .. ntah2 dh lupa sama sendiri ..

Aku suka sngt2 dok kt KL ni .. rmai kawan yang paham aku , kat sini pon aku dh dpt nilai mana kawan and mana lawan .. Hurm ..tujuan tulis blog ni . bukan nk jatuh kan air mata sesiapa , tp reality la , sngt2 sedih .. kita dh x boley mcm dlu, kluar sama, mkan sama ,. semua bersama .. msing2 blik kg ada family msing2 .. x tahu la apa perasaan korg kan ..

menitis air mata aku dh x terkira, aku mmg x menangis depan korag ..t tp aku tahan air mata , sbb aku x nk nmpk lemah depan korg , nt korang pon turut lemah .. org y paham aku je dpt tahu apa isi hati aku .. bertapa rindunya aku kt korg ,, nobody know what im feel ..

Nt, klu kita semua berpisah , aku nk bgtaw. aku syg korg sngt2 .. aku harap oneday kita dpt dok bersma, tp itu x pasti la ... syuk dh jaanji dgn aku , nk dok sama2 dgn aku , tp x tahu bile .. mungkin ajal aku dh tiber nt . kau maafkan aku k syuk , sbb aku x dpt nk tunaikan janji kau tue ... hayat hidup kita ni Allah yang tentu kan .. To rara .. jaga diri elok2 .. abg2 awk dh x ade ag di sisi awk .. awk tc taw .. insyaAllah .. ade msa kami dtg sana ... To wawan .. my heart ,.. i love you so much .. smpi skrg aku x dpt jwapan dr kau .. =) Tak apa . aku sanggup menanti .. wlupon akhir hayat aku tiba ..

Aku syg korang sngt2 ! =) Muuuuahx !

No comments:

Post a Comment