Wednesday, August 14, 2013

Cinta Bersatu ..

Holla guys .. Hai .. Lama x update kan .. Rindunya nk tulis blog smbil menangis ,. Tp tue dulu .. Sekarang aku boley tersenyum .. Dan senyum selebar yang mungkin .. Tak ade tangisan lagi . Sbb aku cukup bahagia bersama dia .. 

Aku lebih selesa skrg .. Meski pon aku pernah renggang dengan ayul .. Tp skrg kami dh kembali .. Kembali menyatukan cinta kitorg ,. Now times untuk aku take serious .. Serious in my relation ., aku malas nk fikir tntg org y x oernah nak hargai aku .. Better aku hargai org yang betul2 cinta aku .. Ade juga krg kata , ayul x pernah berkorban untuk aku ,, tp diorg tahu ke apa yang aku lalui ?? Aku rasa ayul sngt2 hargai aku .. Dia pernah buat aku menangis .. Tp dia x pernah abaikan aku .. Dia cari aku ,. Smpi one day . Aku give up .. Aku cari dia ., tp masa tue dia sakit kt hospital .. Tme tue aku rasa nk nangis ., aku sngg x pergi kelas untuk menjaga diri nya .. Aku nk habis kan hidup aku bersama dia .. 


Sbb apa cinta kita bersatu ?? Nk tahu x ?? 



Aku tak pernah kesah .. Dan aku sikit pon tak nak ingt apa yang berlakum.. Yang aku tahu .. Aku bersama dia .. Aku doa kan .. Aku dgn dia sentiasa bersama .. Doa aku pada dia .. Tidak pernah akuntinggal . Wlupon dlm tidur ku atau hidup ku .. Aku harap dia pon doa kan kebaikan untuk hubungan kami .. Huhuhu .. Au tahu . Cinta sonsang sngt2 hina . Tp aku x mampu nk lakukan apa2 .. Ini reality yang aku lalui , setiap malam ku , saat hidup ku .. Aku sentiasa ingt dia ., kdang kala aku cmburu .. Cmburu bila dia nakal .. Tp aku x boley halang hak asasi dia . Dia pon nk berkawan kan ?? 


Wlu mcm2 tomahan org beri kepada ku ,, aku just biarkan sahaja .. Buat apa aku perlu risau .. Itu cuma kata2 .. Sikit pon x menjenas kan kehidupan aku ,, yang aku tahu , aku bersama dia ,, Ini peluang untuk aku tunjuk kan cinta aku pada dirinya ., aku dh sehabis setia padanya .. Aku x cntct sala2 pon ,, aku dia tahu .. Aku setia sngt2 pada dia ,, aku jujur dan akui  . Aku ade abang angkat ., dyorg untuk aku luahkan malsah .. Mtnk pendapat .. Aku tahu dia x kesah ., sbb aku tahu batas aku .. Aku x la smpi nk over limit .. Just adik dan abg shj ,, x lebih dari itu kan ,. Aku lau di beri peluang .. Aku nk hidup serumah dgn dia ,, aku ada di depan mata dia .. Dan dia di depan mata aku ,, baru aku rasa wholeof my life with him .. With my minions ,, weee , ayoo !! Serious i cant wait to spend the rest of my life with you yayang ,, 


Tp kan .. Aku takut smua ini hanya mimpi ,. Mimpi untuk hidup bersama dgn dia .. Aku harap dia pon rasa apa yang aku rasa .. Aku nk dia syg aku , lenih dr aku syg dia .. Haha .. Sometimes .. Mimpi lagi indah dr reality ,. Itu yang aku khuatir kan .. Kita perlu lalui semua pengalaman hidup .. What for aku perlu takut kan ,, i can ! Yes ! I believeit ... 


Apa pon .. Kami skrg dh bersama .., x ade ganguan hidup .. Aku x ade org lain selain dia .., slalu mcj dia ,. Syg dia .. Love dia ,, muahhh !! Berdua bersatu kan yayang ,, muuahx !! Xoxox my only one ayulayol ,, 






No comments:

Post a Comment